Στόχος της παρούσας εισήγησης είναι η ανάδειξη των σύγχρονων μορφών επικοινωνίας και διαχείρισης ΜΜΕ στον Αθλητισμό μέσω της συνδυαστικής χρήσης των παραδοσιακών και των Νέων Μέσων (New Media). Η ραγδαία πτώση του αθλητικού Τύπου την τελευταία εικοσαετία (οι αθλητικές εφημερίδες έχασαν το 80% της κυκλοφορίας τους) αλλά και η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών στην επικοινωνία επιβάλλουν την παραγωγή και διανομή ενημερωτικού περιεχομένου σε πολλαπλές μορφές (mobile pack, digital pack, print pack) ώστε αυτό να είναι προσβάσιμο από κοινά με διαφορετικές δεξιότητες και ενημερωτικές συνήθειες.
Συναφώς προς την μεταβολή του επικοινωνιακού τοπίου οι αθλητικοί φορείς και οργανισμοί καλούνται να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες στο τομέα του management: το Knowledge Management καλείται ν΄αντικαταστήσει τις παραδοσιακές μορφές οργάνωσης και διοίκησης των αθλητικών οργανισμών,δημιουργώντας άυλα περιουσιακά στοιχεία (Knοwledge Assets) και Γνωστικό Κεφάλαιο (Knowledge Capital).
Ειδικότερα, η εισήγηση πραγματεύεται: α) την καταγραφή, ανάλυση και ερμηνεία της πορείας των παραδοσιακών αθλητικών ΜΜΕ και κυρίως των αθλητικών εφημερίδων κατά την τελευταία εικοσαετία,β) τις διαδικασίες μετάβασης από το print pack στο digital και στο mobile pack, γ) την ανάλυση των εγγενών λειτουργιών των New Media, δ) την χρήση των αλγόριθμων και των «έξυπνων λογισμικών» στη σύγχρονη αθλητική δημοσιογραφία και επικοινωνία και ε) την πρόκληση του Knowledge Management στον Αθλητισμό.