Εργαστήριο Οργάνωσης, Διοίκησης Υπηρεσιών και Ποιότητας Ζωής
A A A

Τα τελευταία χρόνια η αγορά παιγνίων στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς μεταβάλλεται ραγδαία, κυρίως λόγω των νέων τάσεων, ειδικότερα στο διαδίκτυο, αλλά και των νέων κανονιστικών πλαισίων. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, αναδύονται νέες ευκαιρίες και προκλήσεις για το σύνολο των συμμετεχόντων στην αγορά παιγνίων. Η μελέτη της αγοράς προϋποθέτει την ύπαρξη αξιόπιστων και χρήσιμων στοιχείων για τη λειτουργία της. Η ύπαρξη στοιχείων είναι επίσης απαραίτητη για να απαντηθούν σημαντικά ερωτήματα, να αναλυθούν μεταβολές και να κατατεθούν τεκμηριωμένες προτάσεις για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου οικοσυστήματος παιγνίων στην Ελλάδα. Το ερευνητικό έργο επικεντρώνεται στην καταγραφή, ανάλυση και εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με τις τρέχουσες συνθήκες και τάσεις στην ελληνική αγορά παιγνίων. Σκοπός του έργου είναι η κατάρτιση ερευνητικών μεθοδολογιών αναφοράς για την παροχή τεκμηριωμένων προτάσεων στο σύνολο των συμμετεχόντων της ελληνικής αγοράς παιγνίων.