ISO 9001:2015 CERTIFIED 

A A A

Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες

Κείμενο σχετικό με τα προγράμματα δια βίου μάθησης. 

Κείμενο σχετικό με τις μεταπτυχιακές σπουδές.

Διδακτορικές Διατριβές που εκπονήθηκαν

Ονοματεπώνυμο Διδάκτορος Τίτλος διδακτορικής Διατριβής

ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ, ΆΛΚΗΣΤΙΣ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2014-03-17

HUMAN RESOURCE EMPOWERMENT APPLIED TO GREEK SPORT ORGANIZATIONS

ΚΟΥΡΤΕΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΆΝΝΑ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2016-03-10

LEADERSHIP AND TEAMWORK COMPETENCIES DEVELOPMENT THROUGH AN OUTDOOR EXPERIENTIAL TRAINING PROGRAM

ΜΑΝΑΣΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2015-03-04)

QUANTIFICATION OF COMPETITIVE BALANCE IN PROFESSIONAL TEAM SPORTS: IMPLEMENTATION AND EMPIRICAL INVESTIGATION IN EUROPEAN FOOTBALL

ΤΕΡΖΟΥΔΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2014-03-17)

STRATEGIC MARKETING PLANNING PROCESS APPLIED TO THE GREEK PROFESSIONAL SPORT CLUBS
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΕΛΕΝΗ  ΘΕΑΚΟΥ STRATEGIC PLANNING ACTIVITIES BETWEEN NORTHERN AND SOUTHERN EUROPEAN SPORT FEDERATIONS: A COMRARATIVE STUDY 
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΡΙΟΦΥΛΛΑΣ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ANSOFF ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΤΣΑΓΓΙΔΗΣ  

 

 

Διδακτορικές Διατριβές σε εξέλιξη

Ονοματεπώνυμο Διδάκτορος Τίτλος διδακτορικής Διατριβής
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΗΜΑΚΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΟΥ  ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΡΩΝΙΟΣ

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ & ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ./SPORT MANAGEMENT

ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΩΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. /SPORT MANAGEMENT

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΙΟΥΤΟΥ ΘΕΩΡΙΑ DEMMING ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΙΩΑΝΝΑ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΩΡΙΑ DEMMING ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

Μεταδιδακτορικές Διατριβές σε εξέλιξη

Ονοματεπώνυμο Διδάκτορος Τίτλος Μεταδιδακτορικής Διατριβής
ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ, ΆΛΚΗΣΤΙΣ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2014-03-17 SPORTS BUSINESS EXCELLENCE
Emmanouil Choustoulakis | Assistant Professor, University of Peloponnese
Nowadays, the use of digital applications in universities around the world is already widespread and rapidly evolving. Though, it's important to recognize that the extent of digital application adoption varies from one institution to another and across countries. The ongoing evolution of technology and the experiences gained during the pandemic continue to shape the use of digital applications in universities, making it a dynamic and evolving landscape. The integration and dissemination of digital applications within the academic sphere are transformative, serving to broaden horizons, bridge global divides, optimize institutional functions, and furnish the requisite tools and opportunities for the cultivation of a culture steeped in innovation. Consequently, this digital transformation not only amplifies university extroversion by intensifying external engagement but also contributes fundamentally to the inculcation of a pervasive culture of innovation within academic institutions. Hence, the adoption and diffusion of digital applications within the context of universities can be analyzed through a scholarly lens, elucidating their profound impact on university extroversion and the cultivation of an innovation culture.
The following points provide a more academically oriented explanation:

Εμμανουήλ Χουστουλάκης | Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

Η ψηφιακή εποχή έχει επηρεάσει τον τομέα του αθλητισμού, ανοίγοντας νέες προοπτικές και προκλήσεις. Σε αυτό το περιβάλλον, η αξιοποίηση των δεξιοτήτων του ανθρωπίνου δυναμικού αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία και την ανταγωνιστικότητα των αθλητικών οργανισμών. Παρακάτω, θα εξετάσουμε καλές πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν για την αξιοποίηση των δεξιοτήτων του ανθρωπίνου δυναμικού στον αθλητισμό της ψηφιακής εποχής. Αυτές οι καλές πρακτικές μπορούν να συμβάλλουν στην αξιοποίηση των δεξιοτήτων του ανθρωπίνου δυναμικού στην ψηφιακή εποχή του αθλητισμού. Μέσω της εφαρμογής και της προώθησης αυτών των πρακτικών, οι αθλητικοί οργανισμοί μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής και να επιτύχουν την αειφόρο ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητά τους. Εν κατακλείδι, μέσω αυτών των καλών πρακτικών, ο αθλητισμός μπορεί να επωφεληθεί από τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή και να προχωρήσει πιο γρήγορα προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης και της καινοτομίας.

Διδασκαλία & Παρακολούθηση

Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση. Η διδασκαλία θα ακολουθήσει τη μικτή μέθοδο, μέσω σύγχρονων τηλε-συναντήσεων, όπου ο εισηγητής θα παρουσιάζει και θα συνομιλεί με τους επιμορφούμενους σε πραγματικό χρόνο, αλλά και μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης που θα βασιστεί κυρίως στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού και την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων. Με αυτό τον τρόπο, θα εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της επιμορφούμενου/ης. Η διανομή του εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού θα γίνεται σταδιακά και σε εβδομαδιαία βάση, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης κάθε επιμέρους θεματικής ενότητας του προγράμματος Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό θα βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή. Επιπλέον, θα προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού και εργασιών από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση. Το πρόγραμμα, όπως τονίστηκε και νωρίτερα, προσφέρεται με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, μέσω ανεξάρτητης πρόσβασης σε περιβάλλον ηλεκτρονικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες μετά την εγγραφή τους στο πρόγραμμα θα αποκτούν κωδικούς πρόσβασης σε πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης στην οποία θα μπορούν να βρίσκουν αναρτημένο το επιμορφωτικό υλικό του προγράμματος κατανεμημένο ανά εβδομάδα μελέτης.

Περιγραφή εκπαιδευτικού υλικού

Οι εκπαιδευόμενοι με την εγγραφή τους στο πρόγραμμα που θα επιλέξουν, αποκτούν αυτόματα πρόσβαση στην εκπαιδευτική πλατφόρμα του προγράμματος. Μέσω αυτής της πλατφόρμας θα έχουν στη διάθεσή τους το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος, το οποίο θα είναι κατανεμημένο ανά εβδομάδα μελέτης. Το υλικό που θα είναι αναρτημένο στην πλατφόρμα θα αφορά στη μελέτη και κατανόηση του περιεχομένου των Θεματικών Ενοτήτων της επιλεχθείσας κατεύθυνσης του προγράμματος και θα αποτελείται από τα εξής:

  • Παρουσιάσεις σε μορφή Powerpoint
  • Σημειώσεις σε μορφή pdf
  • Παραδείγματα ή Μελέτες Περίπτωσης (CaseStudies)
  • Υπερσυνδέσμους (hyperlinks) σε επιλεγμένες πηγές στο διαδίκτυο για περαιτέρω διερεύνηση γύρω από το θέμα της κάθε Θ.Ε
  • Ερωτήσεις και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης
  • Επιλεγμένη ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία για περαιτέρω εμβάθυνση στο γνωστικό αντικείμενο που πραγματεύεται η κάθε Θ.Ε

Αξιολόγηση των εκπαιδευομένων

Στο τέλος της κάθε ενότητας υπάρχει εξέταση προόδου. Το σύνολο της βαθμολογίας για κάθε θεματική ενότητα είναι 100 βαθμοί (ή το αντίστοιχο στην κλίμακα του 10). Η φοίτηση θεωρείται επιτυχής εφόσον οι συμμετέχοντες συγκεντρώσουν κατά μέσο όρο βαθμολογία μεγαλύτερη της βάσης (50%). Η επίδοση από 50 έως 64 χαρακτηρίζεται Καλή, από 65 έως 85 Πολύ Καλή και από 86 έως 100 Άριστη.

 

Αξιολόγηση του Προγράμματος

Για την αξιολόγηση των παρεχόμενων από το Πρόγραμμα υπηρεσιών σε επίπεδο εκπαιδευτικού έργου, διοικητικής υποστήριξης, κ.λπ., ο/η κάθε εκπαιδευόμενος/η καλείται να συμπληρώσει ηλεκτρονικά ερωτηματολόγιο που θα αναρτηθεί στην πλατφόρμα του προγράμματος.

Τύπος χορηγούμενου πιστοποιητικού

Το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου παρέχει στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το Πρόγραμμα, Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με μοναδικό κωδικό, στο οποίο αναγράφεται ο τίτλος του προγράμματος, ανάλογα με κατεύθυνση που έχει επιλέξει ο επιμορφούμενος, η διάρκειά του σε ώρες και η αξία του σε ECTS. Το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης συνοδεύεται από αντίστοιχο Παράρτημα στο οποίο αναγράφεται η διάρκεια σε ώρες του προγράμματος, η αξία του σε ECTS, η μέθοδος υλοποίησής του, η τελική επίδοση του/της εκπαιδευόμενου/ης και οι Θεματικές Ενότητες του προγράμματος. Τα πιστοποιητικά υπογράφονται από τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος και τον Πρόεδρο του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ Πελοποννήσου και θα είναι διαθέσιμα μετά τη λήξη του προγράμματος. Για τη χορήγηση του προβλεπόμενου πιστοποιητικού η φοίτηση είναι υποχρεωτική και το όριο των απουσιών δεν μπορεί να υπερβαίνει το 15% των προβλεπόμενων ωρών εκπαίδευσης.

Σε περίπτωση μη επιτυχούς ολοκλήρωσης του Προγράμματος χορηγείται απλή «Βεβαίωση Παρακολούθησης». Για τη χορήγηση των πιστοποιητικών απαιτείται επιπλέον και η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων. Σε περίπτωση οικονομικών εκκρεμοτήτων το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης αποστέλλεται στους εκπαιδευόμενους μετά την εξόφληση των διδάκτρων.

DIPLOMA ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΑΕ

Α/Α ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ECTS
Θ.Ε. 1 Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ 1η-2η 25 2
Θ.Ε. 2 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΕ 2η-3η 25 2
Θ.Ε. 3 ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΕ 3η-4η 25 2
Θ.Ε. 4 ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ 4η-5η 20 2
Θ.Ε. 5 Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ 5η-6η 25 2
Θ.Ε. 6 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ 6η-7η 25 2
Θ.Ε. 7 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΕ 7η-8η 10 1
Θ.Ε. 8 ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΕ 8η-9η 10 1
Θ.Ε. 9 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΠΑΕ 9η-10η 10 1
Θ.Ε. 10 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ 10-11η 25 2
  ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 11η-13η   3
  ΣΥΝΟΛΑ 13 200 20

 

DIPLOMA ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΠΑΕ

Α/Α ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ECTS
Θ.Ε. 1 ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΠΑΕ 1η-2η 25 2
Θ.Ε. 2 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΑΕ 2η-3η 25 2
Θ.Ε. 3 ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΑΕ 3η-4η 25 2
Θ.Ε. 4 ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΑΕ 4η-5η 20 2
Θ.Ε. 5 Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΑΕ 5η-6η 25 2
Θ.Ε. 6 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΠΑΕ 6η-7η 25 2
Θ.Ε. 7 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΑΕ 7η-8η 15 1
Θ.Ε. 8 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΑΕ 8η-9η 15 1
Θ.Ε. 9 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ & ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΕ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΑΕ 9η-10η 25 2
  ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 10η-13η   3
  ΣΥΝΟΛΑ 13 200 19

Όσοι έχουν κάνει αίτηση εγγραφής, έπειτα από την αξιολόγηση των αιτήσεων τους, και εφόσον επιλεγούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, θα ενημερωθούν για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν προκειμένου να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους. Όσοι επιλεγούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικά και μέσω email.

Στην παρούσα φάση έχει ξεκινήσει η υποβολή αιτήσεων εγγραφής. Η υποβολή αιτήσεων λήγει στις 15 Οκτωβρίου 2022. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των υποψηφιοτήτων θα ακολουθήσει η φάση της αξιολόγησης των αιτήσεων.

Εφόσον επιλεγεί κάποιος, και αφού ειδοποιηθεί ότι έχει γίνει δεκτός στο πρόγραμμα, τότε έχει τη δυνατότητα να εξοφλήσει το ποσό για τη συμμετοχή στο αντίστοιχο επιμορφωτικό πρόγραμμα μέχρι και σε 3 δόσεις. 

 

Α. ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΑΕ


Το συνολικό κόστος παρακολούθησης για το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανέρχεται στα 3000€.

 

Β. ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΠΑΕ


Το συνολικό κόστος παρακολούθησης για το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανέρχεται στα 2000€.

Σκοπός του προγράμματος

Το πρόγραμμα στοχεύει στο να έρθουν σε επαφή οι εκπαιδευόμενοι με κρίσιμες πτυχές που αφορούν στον τρόπο οργάνωσης και διοίκησης αθλητικών οργανισμών όπως είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός, ο προγραμματισμός, η λήψη αποφάσεων, η παρακολούθηση διαδικασιών, η στρατηγική επικοινωνία, η διαχείριση συγκρούσεων, η αξιολόγηση, η διασύνδεση με άλλους συλλόγους. Να μάθουν οι εκπαιδευόμενοι τους τρόπους ανάπτυξης του επαγγελματικού αθλητισμού, την αθλητική προσφορά και τις επαγγελματικές δραστηριότητες, τις νέες συνθήκες στην Ευρώπη, τους ρόλους των FIFA, UEFA, εσωτερικό περιβάλλον, Γ.Γ.Α., ΕΠΟ, Super League, ΕΣΚΑΝ και Business Plans Ποδοσφαιρικών Ανωνύμων Εταιρειών αλλά και Χρηματοοικονομικές αναλύσεις Ποδοσφαιρικών Ανωνύμων Εταιρειών.

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος

Έχοντας παρακολουθήσει το πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι αναμένεται να:

  • έχουν αποκτήσει ένα βασικό εννοιολογικό οπλοστάσιο το οποίο θα τους επιτρέπει να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη θεωρητική κατανόηση των σύγχρονων αρχών και του ρόλου της διοίκησης αθλητικών οργανισμών
  • είναι ικανοί να αντιλαμβάνονται την οργανωτική, οικονομική, αγωνιστική και λοιπή κατάσταση στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο
  • μπορούν να εφαρμόζουν σύγχρονες μεθόδους διοίκησης, αφού έχουν λάβει υπόψη τους τις παραμέτρους των σημαντικότερων πρωταθλημάτων του επαγγελματικού ποδοσφαίρου στην Ευρώπη όσο και στο υπόλοιπο κόσμο
  • είναι έτοιμοι να αναλάβουν πρωτοβουλίες, τόσο σε επίπεδο επαγγελματικών συμφωνιών όσο και στην βελτίωση των τάσεων για την διοίκηση ενός σύγχρονου Αθλητικού Ποδοσφαιρικού Τμήματος.

 

Ονοματεπώνυμο Αλεξόπουλος Παναγιώτης
Ιδιότητα Καθηγητής, Μέλος ΔΕΠ
Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Σχολή Επιστημών Ανθρώπινης Κίνησης & Ποιότητας Ζωής
 

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα Επιστημονικού Υπευθύνου

alexopoulos editΟ Παναγιώτης (Τάκης) Δ. Αλεξόπουλος γεννήθηκε στην Αμαλιάδα Ηλείας τον Αύγουστο του 1963. Αποφοίτησε από το 1ο Δημόσιο Λύκειο Αμαλιάδας το 1981 με «Άριστα». Το 1985 πήρε το πτυχίο από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ακολούθησε μεταπτυχιακές – διδακτορικές σπουδές σε Αγγλία και Ρουμανία. Το 1999 αναγορεύτηκε Διδάκτορας.

Σπουδές

  • 1999: Διδακτορικό.  University of Bucharest-Faculty of sociology, Psychology and Education. μεβαθμό «Άριστα ,10». ΘέμαΔιδακτορικήςΔιατριβής : «Contributions to the improvement of the methodology of the motor learning process, specific to sport games(football) integrated into the physical education program of the general school». Αναγνώριση του διδακτορικού τίτλου σπουδών από το ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α., Αριθμός Αναγνώρισης:32-646,14/12/99.
  • 14/9/92-30/11/92: Τρίμηνη μεταπτυχιακή επιμόρφωση στο Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο Ανατολικής Αττικής (Π.Ε.Κ) -τμήμα Β' θμιας εκπαίδευσης , με βάση το Π.Δ 250/92 , και αποφοίτηση- μετά από εξετάσεις,  με άριστα.
  • Καλοκαίρι 1987,1990,1991: Μεταπτυχιακά σεμινάρια στο Εθνικό Κέντρο ανάπτυξης ομαδικών Αθλημάτων της Αγγλίας ( LILLESHALL NATIONAL SPORTS  CENTER, Αγγλική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, Τμήμα: Προπονητικής και Εκπαίδευσης SHEME).
  • 1985: Αποφοίτηση από το Πανεπιστήμιο Αθηνών τον Αύγουστο του 1985 από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με βαθμό «Λίαν Καλώς, 8».

Επαγγελματική Εμπειρία

Ο Π. Αλεξόπουλος έχει διατελέσει επιχειρηματικός σύμβουλος, Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος, Γενικός Διευθυντής σε Ανώνυμες Εταιρίες του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα για 25 και πλέον έτη.

Ενδεικτικά:

  • Ειδικός Σύμβουλος της Ανώνυμης Εταιρείας (Α.Ε.) “ΟΠΑΠ International”, με έδρα την Κύπρο, για τον Αθλητικό Στοιχηματισμό. (Στρατηγικός σχεδιασμός, Μάρκετινγκ προϊόντος, αποδόσεις) (30.09.09- 90.09.2015).
  • Ειδικός Σύμβουλος στη Γενική Διεύθυνση Στοιχήματος της ΟΠΑΠ Α.Ε. για θέματα Στρατηγικής, Μάρκετινγκ και Αποδόσεων (1.01.2007-30.09.2009).
  • Ειδικός σύμβουλος οργάνωσης και υλοποίησης Επιχειρηματικών Σχεδίων:
    • στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς Α.Ε
    • στο Ινστιτούτο Ναυτικής Επιμόρφωσης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας  (Πρόεδρος  του Διοικητικού Συμβουλίου της "ΠΟΣΕΙΔΩΝ Α.Ε").
    • στον Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας με εκπροσώπηση σε επενδυτές και επιχειρηματίες
    • στον Οργανισμό Λιμένος Πατρών για τις διεθνείς και δημόσιες σχέσεις καθώς και εκπροσώπηση σε επιχειρηματίες – επενδυτές (2004-2008)
  • Τακτικό μέλος της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού (2004-2008).
  • Ειδικός Σύμβουλος στο το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για θέματα Ναυτικής Εκπαίδευσης (2004-2007).
  • Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας ΟΠΑΠ Υπηρεσιών (2004-2007).
  • Επιστημονικός Υπεύθυνος σε εγκεκριμένο έργο προγράμματος του Υπουργείου Βιομηχανίας και ειδικότερα της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας “Ανίχνευση ταλέντων στο Ελληνικό Ποδόσφαιρο”, σε συνεργασία με Ελληνικά Πανεπιστήμια και την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο) (2003).
  • Επιστημονικός συνεργάτης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο) και Πρόεδρος της επιστημονικής επιτροπής της Ε.Π.Ο με σύμβαση έργου (2002-2007).
  • Επιχειρηματικός Σύμβουλος της ΟΠΑΠ Α.Ε. για τα θέματα αθλητισμού με έμφαση στο ποδόσφαιρο , κατόπιν διαγωνισμού και με συμβάσεις έργου (2.04.2002-01.08.2007).
  • Μέλος της ομάδας εμπειρογνωμόνων της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη μελέτη του περιβάλλοντος του Ελληνικού Επαγγελματικού Αθλητισμού. Η ομάδα ασχολήθηκε με τα θέματα της Διαιτησίας, της βίας, της επιχειρηματικής δράσης, του ντόπινγκ, και της αθλητικής δικαιοσύνης (2001).
  • Δημιουργία Επιχειρησιακού Σχεδίου Δράσης (business plan) της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού (2001).
  • Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Dionysos Joy, μέλος του ομίλου εταιρειών με το διακριτικό όνομα ‘ Διόν’ (15.06.1997-15.06.1998).
  • Διευθυντής της εταιρείας ΣΕΙΡΙΟΣ ΑΕΒΕ με καθήκοντα την Οργάνωση και τη Διοίκηση της νεοσύστατης εμπορικής εταιρείας- μέλους του εισηγμένου Ομίλου Επιχειρήσεων Παρνασσός (1993-1997).
  • Σύμβουλος επί αθλητικών κατασκευών της εισηγμένης τότε κατασκευαστικής εταιρείας ΑΤΕΜΚΕ ΑΤΕ (1992-1993).
  • Συντονιστής Ανάπτυξης του Ποδοσφαίρου στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α) - Απόφαση Διεύθυνσης Διοικητικού Γ.Γ.Α. 7/12/1990, Aριθμ. Πρωτ. 34976 (1990-1993).
  • Στέλεχος της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού - Απόφαση: 13/10/1989 (1989).
  • Επόπτης κέντρων αθλητισμού του Δήμου Αθηναίων. Αρ. Απόφασης 631, Αρ. Πρωτ. 4531 (1988).
  • Υπεύθυνος Προώθησης της PUMA Α.Ε. (1987-1988).

Εκπαιδευτική εμπειρία

 Έχει διδακτική εμπειρία και στις 3 βαθμίδες της εκπαίδευσης για 30 και πλέον έτη (1987-2020). Το 2008 εκλέχθηκε μέλος ΔΕΠ στη βαθμίδα του Λέκτορα επί θητεία στο Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στη Σπάρτη (ΦΕΚ 316/11.04.2008, τ.Γ’). Το 2012 εκλέχθηκε Επίκουρος Καθηγητής επί θητεία (ΦΕΚ 1034/25.09.2012, τ.Γ΄). Το 2016 μονιμοποιήθηκε στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή του Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού (ΦΕΚ 730/01.08.2016, τ.Γ’). Το 2017 εκλέχθηκε ως μέλος ΔΕΠ στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή (ΦΕΚ 945/27.09.2017, τ.Γ’). Διδάσκει στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων» από το 2008 και είναι επίσης μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Προγράμματος. Με απόφαση του Πρύτανη είναι τακτικό μέλος της επιτροπής ερευνών (Ε.Λ.Κ.Ε) από 27.01.2018 με τριετή θητεία .

Ενδεικτικές δημοσιεύσεις

  1. Alexopoulos, P. (2020). Participation Motivation among Young Soccer Athletes: Research Evidence from Greece, European Journal of Physical Education and Sport Science, Volume 6, Issue 7, p.49-59, doi:http://dx.doi.org/10.46827/ejpe.v6i7.3325
  2. Alexopoulos, P. (2020). The impact of young footballers’ satisfaction on sport performance: Research evidence from Greece. International Journal of Novel Research in Life Sciences, Vol.7, Issue 5.
  3. Alexopoulos, P., Choustoulakis, E. & Nikoloudakis, D. (2020). Investigating the impact of gender in sport motivation: Research evidence from Greece, International Journal of Advanced Research and Development, Vol. 5, Issue 2, p.1-8.
  4. Kothroulas, D., Alexopoulou, I. & Alexopoulos, P. (2020). The Regulatory and Economic Environment of Betting in Greece, International Journal of Economics and Research, Vol.11, Issue 1, p.70-78.
  5. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, E. & Alexopoulos, P. (2020). Shaping Disruptive Strategies to Increase University Students Motivation towards the Use of Technology in the Digital Era, Proceedings of EDULEARN2020 (12th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies), Palma de Mallorca, Spain: IATED.