ISO 9001:2015 CERTIFIED
Κείμενο σχετικό με τα προγράμματα δια βίου μάθησης.
Κείμενο σχετικό με τις μεταπτυχιακές σπουδές.
Διδακτορικές Διατριβές που εκπονήθηκαν
Ονοματεπώνυμο Διδάκτορος | Τίτλος διδακτορικής Διατριβής |
ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ, ΆΛΚΗΣΤΙΣ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2014-03-17 |
HUMAN RESOURCE EMPOWERMENT APPLIED TO GREEK SPORT ORGANIZATIONS |
ΚΟΥΡΤΕΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΆΝΝΑ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2016-03-10 |
LEADERSHIP AND TEAMWORK COMPETENCIES DEVELOPMENT THROUGH AN OUTDOOR EXPERIENTIAL TRAINING PROGRAM |
ΜΑΝΑΣΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2015-03-04) |
QUANTIFICATION OF COMPETITIVE BALANCE IN PROFESSIONAL TEAM SPORTS: IMPLEMENTATION AND EMPIRICAL INVESTIGATION IN EUROPEAN FOOTBALL |
ΤΕΡΖΟΥΔΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2014-03-17) |
STRATEGIC MARKETING PLANNING PROCESS APPLIED TO THE GREEK PROFESSIONAL SPORT CLUBS |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΕΛΕΝΗ ΘΕΑΚΟΥ | STRATEGIC PLANNING ACTIVITIES BETWEEN NORTHERN AND SOUTHERN EUROPEAN SPORT FEDERATIONS: A COMRARATIVE STUDY |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΡΙΟΦΥΛΛΑΣ | Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ANSOFF ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ |
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΤΣΑΓΓΙΔΗΣ |
Διδακτορικές Διατριβές σε εξέλιξη
Ονοματεπώνυμο Διδάκτορος | Τίτλος διδακτορικής Διατριβής |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΔΗΜΑΚΗΣ | ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΡΩΝΙΟΣ |
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ & ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ./SPORT MANAGEMENT |
ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΩΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ. /SPORT MANAGEMENT |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΙΟΥΤΟΥ | ΘΕΩΡΙΑ DEMMING ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ |
ΙΩΑΝΝΑ ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ | ΘΕΩΡΙΑ DEMMING ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
Μεταδιδακτορικές Διατριβές σε εξέλιξη
Ονοματεπώνυμο Διδάκτορος | Τίτλος Μεταδιδακτορικής Διατριβής |
ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ, ΆΛΚΗΣΤΙΣ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, 2014-03-17 | SPORTS BUSINESS EXCELLENCE |
Εμμανουήλ Χουστουλάκης | Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Η ψηφιακή εποχή έχει επηρεάσει τον τομέα του αθλητισμού, ανοίγοντας νέες προοπτικές και προκλήσεις. Σε αυτό το περιβάλλον, η αξιοποίηση των δεξιοτήτων του ανθρωπίνου δυναμικού αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την επιτυχία και την ανταγωνιστικότητα των αθλητικών οργανισμών. Παρακάτω, θα εξετάσουμε καλές πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν για την αξιοποίηση των δεξιοτήτων του ανθρωπίνου δυναμικού στον αθλητισμό της ψηφιακής εποχής. Αυτές οι καλές πρακτικές μπορούν να συμβάλλουν στην αξιοποίηση των δεξιοτήτων του ανθρωπίνου δυναμικού στην ψηφιακή εποχή του αθλητισμού. Μέσω της εφαρμογής και της προώθησης αυτών των πρακτικών, οι αθλητικοί οργανισμοί μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής και να επιτύχουν την αειφόρο ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητά τους. Εν κατακλείδι, μέσω αυτών των καλών πρακτικών, ο αθλητισμός μπορεί να επωφεληθεί από τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή και να προχωρήσει πιο γρήγορα προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης και της καινοτομίας.
Διδασκαλία & Παρακολούθηση
Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολουθεί τη μεθοδολογία που υποστηρίζει την Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση. Η διδασκαλία θα ακολουθήσει τη μικτή μέθοδο, μέσω σύγχρονων τηλε-συναντήσεων, όπου ο εισηγητής θα παρουσιάζει και θα συνομιλεί με τους επιμορφούμενους σε πραγματικό χρόνο, αλλά και μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης που θα βασιστεί κυρίως στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού και την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων. Με αυτό τον τρόπο, θα εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του/της επιμορφούμενου/ης. Η διανομή του εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού υλικού θα γίνεται σταδιακά και σε εβδομαδιαία βάση, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης κάθε επιμέρους θεματικής ενότητας του προγράμματος Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό θα βρίσκεται online, σε ψηφιακή μορφή. Επιπλέον, θα προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού και εργασιών από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση. Το πρόγραμμα, όπως τονίστηκε και νωρίτερα, προσφέρεται με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, μέσω ανεξάρτητης πρόσβασης σε περιβάλλον ηλεκτρονικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες μετά την εγγραφή τους στο πρόγραμμα θα αποκτούν κωδικούς πρόσβασης σε πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης στην οποία θα μπορούν να βρίσκουν αναρτημένο το επιμορφωτικό υλικό του προγράμματος κατανεμημένο ανά εβδομάδα μελέτης.
Περιγραφή εκπαιδευτικού υλικού
Οι εκπαιδευόμενοι με την εγγραφή τους στο πρόγραμμα που θα επιλέξουν, αποκτούν αυτόματα πρόσβαση στην εκπαιδευτική πλατφόρμα του προγράμματος. Μέσω αυτής της πλατφόρμας θα έχουν στη διάθεσή τους το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος, το οποίο θα είναι κατανεμημένο ανά εβδομάδα μελέτης. Το υλικό που θα είναι αναρτημένο στην πλατφόρμα θα αφορά στη μελέτη και κατανόηση του περιεχομένου των Θεματικών Ενοτήτων της επιλεχθείσας κατεύθυνσης του προγράμματος και θα αποτελείται από τα εξής:
Αξιολόγηση των εκπαιδευομένων
Στο τέλος της κάθε ενότητας υπάρχει εξέταση προόδου. Το σύνολο της βαθμολογίας για κάθε θεματική ενότητα είναι 100 βαθμοί (ή το αντίστοιχο στην κλίμακα του 10). Η φοίτηση θεωρείται επιτυχής εφόσον οι συμμετέχοντες συγκεντρώσουν κατά μέσο όρο βαθμολογία μεγαλύτερη της βάσης (50%). Η επίδοση από 50 έως 64 χαρακτηρίζεται Καλή, από 65 έως 85 Πολύ Καλή και από 86 έως 100 Άριστη.
Αξιολόγηση του Προγράμματος
Για την αξιολόγηση των παρεχόμενων από το Πρόγραμμα υπηρεσιών σε επίπεδο εκπαιδευτικού έργου, διοικητικής υποστήριξης, κ.λπ., ο/η κάθε εκπαιδευόμενος/η καλείται να συμπληρώσει ηλεκτρονικά ερωτηματολόγιο που θα αναρτηθεί στην πλατφόρμα του προγράμματος.
Τύπος χορηγούμενου πιστοποιητικού
Το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου παρέχει στους εκπαιδευόμενους που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το Πρόγραμμα, Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με μοναδικό κωδικό, στο οποίο αναγράφεται ο τίτλος του προγράμματος, ανάλογα με κατεύθυνση που έχει επιλέξει ο επιμορφούμενος, η διάρκειά του σε ώρες και η αξία του σε ECTS. Το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης συνοδεύεται από αντίστοιχο Παράρτημα στο οποίο αναγράφεται η διάρκεια σε ώρες του προγράμματος, η αξία του σε ECTS, η μέθοδος υλοποίησής του, η τελική επίδοση του/της εκπαιδευόμενου/ης και οι Θεματικές Ενότητες του προγράμματος. Τα πιστοποιητικά υπογράφονται από τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος και τον Πρόεδρο του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ Πελοποννήσου και θα είναι διαθέσιμα μετά τη λήξη του προγράμματος. Για τη χορήγηση του προβλεπόμενου πιστοποιητικού η φοίτηση είναι υποχρεωτική και το όριο των απουσιών δεν μπορεί να υπερβαίνει το 15% των προβλεπόμενων ωρών εκπαίδευσης.
Σε περίπτωση μη επιτυχούς ολοκλήρωσης του Προγράμματος χορηγείται απλή «Βεβαίωση Παρακολούθησης». Για τη χορήγηση των πιστοποιητικών απαιτείται επιπλέον και η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων. Σε περίπτωση οικονομικών εκκρεμοτήτων το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης αποστέλλεται στους εκπαιδευόμενους μετά την εξόφληση των διδάκτρων.
DIPLOMA ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΑΕ
Α/Α | ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΑ | ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ECTS |
Θ.Ε. 1 | Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ | 1η-2η | 25 | 2 |
Θ.Ε. 2 | ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΕ | 2η-3η | 25 | 2 |
Θ.Ε. 3 | ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΕ | 3η-4η | 25 | 2 |
Θ.Ε. 4 | ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ | 4η-5η | 20 | 2 |
Θ.Ε. 5 | Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ | 5η-6η | 25 | 2 |
Θ.Ε. 6 | ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ | 6η-7η | 25 | 2 |
Θ.Ε. 7 | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΕ | 7η-8η | 10 | 1 |
Θ.Ε. 8 | ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΕ | 8η-9η | 10 | 1 |
Θ.Ε. 9 | ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΠΑΕ | 9η-10η | 10 | 1 |
Θ.Ε. 10 | ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ | 10-11η | 25 | 2 |
ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ | 11η-13η | 3 | ||
ΣΥΝΟΛΑ | 13 | 200 | 20 |
DIPLOMA ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΠΑΕ
Α/Α | ΤΙΤΛΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΑ | ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | ECTS |
Θ.Ε. 1 | ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΠΑΕ | 1η-2η | 25 | 2 |
Θ.Ε. 2 | ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΑΕ | 2η-3η | 25 | 2 |
Θ.Ε. 3 | ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΑΕ | 3η-4η | 25 | 2 |
Θ.Ε. 4 | ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΑΕ | 4η-5η | 20 | 2 |
Θ.Ε. 5 | Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΑΕ | 5η-6η | 25 | 2 |
Θ.Ε. 6 | ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΠΑΕ | 6η-7η | 25 | 2 |
Θ.Ε. 7 | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΑΕ | 7η-8η | 15 | 1 |
Θ.Ε. 8 | ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΠΑΕ | 8η-9η | 15 | 1 |
Θ.Ε. 9 | ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ & ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΕ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΑΕ | 9η-10η | 25 | 2 |
ΤΕΛΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ | 10η-13η | 3 | ||
ΣΥΝΟΛΑ | 13 | 200 | 19 |
Όσοι έχουν κάνει αίτηση εγγραφής, έπειτα από την αξιολόγηση των αιτήσεων τους, και εφόσον επιλεγούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, θα ενημερωθούν για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν προκειμένου να ολοκληρώσουν την εγγραφή τους. Όσοι επιλεγούν να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα, θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικά και μέσω email.
Στην παρούσα φάση έχει ξεκινήσει η υποβολή αιτήσεων εγγραφής. Η υποβολή αιτήσεων λήγει στις 15 Οκτωβρίου 2022. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των υποψηφιοτήτων θα ακολουθήσει η φάση της αξιολόγησης των αιτήσεων.
Εφόσον επιλεγεί κάποιος, και αφού ειδοποιηθεί ότι έχει γίνει δεκτός στο πρόγραμμα, τότε έχει τη δυνατότητα να εξοφλήσει το ποσό για τη συμμετοχή στο αντίστοιχο επιμορφωτικό πρόγραμμα μέχρι και σε 3 δόσεις.
Α. ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΠΑΕ
Το συνολικό κόστος παρακολούθησης για το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανέρχεται στα 3000€.
Β. ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΠΑΕ
Το συνολικό κόστος παρακολούθησης για το συγκεκριμένο πρόγραμμα ανέρχεται στα 2000€.
Σκοπός του προγράμματος
Το πρόγραμμα στοχεύει στο να έρθουν σε επαφή οι εκπαιδευόμενοι με κρίσιμες πτυχές που αφορούν στον τρόπο οργάνωσης και διοίκησης αθλητικών οργανισμών όπως είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός, ο προγραμματισμός, η λήψη αποφάσεων, η παρακολούθηση διαδικασιών, η στρατηγική επικοινωνία, η διαχείριση συγκρούσεων, η αξιολόγηση, η διασύνδεση με άλλους συλλόγους. Να μάθουν οι εκπαιδευόμενοι τους τρόπους ανάπτυξης του επαγγελματικού αθλητισμού, την αθλητική προσφορά και τις επαγγελματικές δραστηριότητες, τις νέες συνθήκες στην Ευρώπη, τους ρόλους των FIFA, UEFA, εσωτερικό περιβάλλον, Γ.Γ.Α., ΕΠΟ, Super League, ΕΣΚΑΝ και Business Plans Ποδοσφαιρικών Ανωνύμων Εταιρειών αλλά και Χρηματοοικονομικές αναλύσεις Ποδοσφαιρικών Ανωνύμων Εταιρειών.
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα του προγράμματος
Έχοντας παρακολουθήσει το πρόγραμμα οι εκπαιδευόμενοι αναμένεται να:
Ονοματεπώνυμο | Αλεξόπουλος Παναγιώτης |
Ιδιότητα | Καθηγητής, Μέλος ΔΕΠ |
Τμήμα | Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού |
Σχολή | Επιστημών Ανθρώπινης Κίνησης & Ποιότητας Ζωής |
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα Επιστημονικού Υπευθύνου
Ο Παναγιώτης (Τάκης) Δ. Αλεξόπουλος γεννήθηκε στην Αμαλιάδα Ηλείας τον Αύγουστο του 1963. Αποφοίτησε από το 1ο Δημόσιο Λύκειο Αμαλιάδας το 1981 με «Άριστα». Το 1985 πήρε το πτυχίο από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ακολούθησε μεταπτυχιακές – διδακτορικές σπουδές σε Αγγλία και Ρουμανία. Το 1999 αναγορεύτηκε Διδάκτορας.
Σπουδές
Επαγγελματική Εμπειρία
Ο Π. Αλεξόπουλος έχει διατελέσει επιχειρηματικός σύμβουλος, Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος, Γενικός Διευθυντής σε Ανώνυμες Εταιρίες του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα για 25 και πλέον έτη.
Ενδεικτικά:
Εκπαιδευτική εμπειρία
Έχει διδακτική εμπειρία και στις 3 βαθμίδες της εκπαίδευσης για 30 και πλέον έτη (1987-2020). Το 2008 εκλέχθηκε μέλος ΔΕΠ στη βαθμίδα του Λέκτορα επί θητεία στο Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στη Σπάρτη (ΦΕΚ 316/11.04.2008, τ.Γ’). Το 2012 εκλέχθηκε Επίκουρος Καθηγητής επί θητεία (ΦΕΚ 1034/25.09.2012, τ.Γ΄). Το 2016 μονιμοποιήθηκε στη βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή του Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού (ΦΕΚ 730/01.08.2016, τ.Γ’). Το 2017 εκλέχθηκε ως μέλος ΔΕΠ στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή (ΦΕΚ 945/27.09.2017, τ.Γ’). Διδάσκει στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων» από το 2008 και είναι επίσης μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Προγράμματος. Με απόφαση του Πρύτανη είναι τακτικό μέλος της επιτροπής ερευνών (Ε.Λ.Κ.Ε) από 27.01.2018 με τριετή θητεία .
Ενδεικτικές δημοσιεύσεις