Οι κεντρικοί άξονες του Μνημονίου Συνεργασίας στοχεύουν στην από κοινού προώθηση της εκπαιδευτικής, ερευνητικής και επιστημονικής συνεργασίας, με ειδική στόχευση, ενδεικτικά:
- την από κοινού ανάληψη δράσεων για τη συνδιοργάνωση ημερίδων και την εκπόνηση ερευνών σχετικών με την βία και τη διαχείρισή της στον ερασιτεχνικό και επαγγελματικό αθλητισμό.
- την προώθηση της ακαδημαϊκής έρευνας, την εκπόνηση μελετών και τη συνδιαμόρφωση προτάσεων, σχετικών με την οργανωμένη και την ηλεκτρονική διαχείριση εισόδου των οπαδών σε αθλητικούς αγώνες.
- τη διοργάνωση εκπαιδευτικών επισκέψεων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του “Εργαστηρίου του ΤΟΔΑ (iSportManagement)” στις εγκαταστάσεις του ΚΕ.ΜΕ.Α.
- τη μετάγγιση τεχνογνωσίας και εμπειρίας από εξειδικευμένα στελέχη του ΚΕ.ΜΕ.Α. σε φοιτητές, στο πλαίσιο συναφών αντικειμένων που πραγματεύεται το “Εργαστήριο του ΤΟΔΑ (iSportManagement)”.
- τη διάθεση εγκαταστάσεων του ΚΕ.ΜΕ.Α. για τη φιλοξενία επιστημονικών κύκλων κατάρτισης, συμπεριλαμβανομένου της διοργάνωσης ημερίδων, σεμιναρίων ή συνεδρίων που θα προάγουν την επιστήμη της Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού.
- την υποστήριξη του ΚΕ.ΜΕ.Α. σε πρωτοβουλίες του “Εργαστηρίου ΤΟΔΑ (iSportManagement)” και τη συμμετοχή επιστημονικών συνεργατών του ΚΕ.ΜΕ.Α. σε έργα.
- τη σύμπραξη μεταξύ στελεχών των δύο φορέων για τη διοργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, με έμφαση στο πεδίο της Διά Βίου Μάθησης και Κατάρτισης.
- τη μετάγγιση τεχνογνωσίας, τεκμηριωμένης γνώσης, θεωρητικών επεξεργασιών και ερευνητικής εμπειρίας.
- τη δυνατότητα εθελοντικής συμμετοχής φοιτητών σε δράσεις του ΚΕ.ΜΕ.Α., αθλητικές εκδηλώσεις, συνέδρια κ.λπ.
- την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών από το εκπαιδευτικό και επιστημονικό προσωπικό του “Εργαστηρίου του ΤΟΔΑ (iSportManagement)” για τις ανάγκες έρευνας και διαχείρισης προγραμμάτων του ΚΕ.ΜΕ.Α.
- τη φιλοξενία εκπαιδευτικών, ερευνητικών δράσεων του “Εργαστηρίου του ΤΟΔΑ (iSportManagement)” στις εγκαταστάσεις του ΚΕ.ΜΕ.Α.
- την εκπόνηση ειδικών στοχευμένων ερευνών σχετικών με την αθλητική διοίκηση.
- την προαγωγή της επιστήμης, ενδεικτικά μέσω της παραγωγής δημοσιεύσεων, συγγραφής εκπαιδευτικού υλικού, μετάγγισης τεχνογνωσίας, διαμοίρασης δεδομένων κ.ά.